9 maj 2009

Scrappar

Som vanligt är jag uppe mitt i natten och har suttit och scrappat halva kvällen, men hamnade här vid datorn nu eftersom sillhouetten jobbar. Borde väl sova, men det går nog inte. Skönt att landa vid scrapbordet iaf och vila i det, för det gör jag. Har inte haft någon inspiration alls, men tror att det var bra att komma dit ändå. Det är verkligen terapi att scrappa.

I morgon funderar jag på att åka ner till Pappersvinden och sitta där en stund och scrappa med tjejerna. Behöver komma ifrån en stund och vila från att vänta på telefonen. Inget blir ju bättre av att jag bara sitter här hemma och väntar på att det ska ringa. För väntan tär på en .... Man känner sig ju så maktlös. Och tänker alldeles för mycket. Tur man har ett gäng snygga killar här hemma att ägna sig åt i alla fall....

Natti natti....

Inga kommentarer: