5 maj 2009

Och natt...

Svårt att komma till ro idag. Bebis har levt rullan hela kvällen, men jag sov någ en stund nyss tror jag. Ändå så gick jag ner, för jag kan inte ligga still.... Har pratat med systeryster nu. De har ahft en otroligt tuff dag idag hon och Andreas. Det var en jobbig resa och en hel dag utan mat, och sen en hemsk syn på sjukhuset. Jag hoppas att de har det lugnt på hotellet nu...

Morfar vet nu, för min moster har varit på sjukhuset och berättat. Han blev superarg. Och han är verkligen jättesnäll i vanliga fall. Men det är bra, för det visar att det är krut i gubben som förhoppningsvis håller på att återhämta sig. Man han är kvar på sjukhuset än.

Det som trots allt är skönt är att jag känner att jag har många runt omkring mig som bryr sig på olika sätt. Ni är underbara hela bunten.

Måste nog upp och gå en runda nu, för det lever rullan i magen igen. Jag gjorde nog något dumt nyss som bar en sovande Emil från ett ställe till ett annat... Vetekudde kankse....

2 kommentarer:

Miaa sa...

Såg på scrappiz vad som hänt din mamma! Kände att jag ville skriva en kommentar...
Jag hoppas innerligt att allt ordnar sej, att din mamma förhoppningsvis kommer hem till Sverige på ett sjukhus här, kanske... att hon snart kommer bli frisk igen... att du får en lugn graviditet...
Mycket styrka sänds till dej!
Kram Miaa

Michaela sa...

Hoppas allt löser sig nu så de sista dagarna på din graviditet blir lugn. Tänker på dig gumman! kram