27 januari 2009

Veckans citat på Pappersvinden

Ser ni på kortet. Om ni vill läsa mer om kortet eller se hur det ser ut inuti så föreslår jag att ni går in på Pappersvindens blogg, för jag visar det mer utförligt där idag.

Här hemma går livet inte så snabbt. Vi blir hemma åtminstone två dagar till. Jag är frisk nu, men inte en av trollungarna. Emil som mådde bra hela dan har diarré idag igen. Stackarn! Men som tur är så är han i alla fall ganska pigg. Vi får väl kämpa med att han dricker mycket idag antar jag. Ska köpa festis på eftermiddan, för det älskar han.

På eftermiddagen ska i alla f all jag få gå utanför dörren. Jippie! Jag ska till barnmorskan eftersom jag fick lov att ställa in fredagens besök, och så måste jag handla. För vårt kylskåp och skafferi är ingen rolig syn nu.

Inga kommentarer: