28 januari 2009

Tjoho - jag har fått brev!

Jag fick ett jätteroligt brev idag, från Högskolan i Kristianstad. Precis som jag hoppats, så blev jag antagen som reserv till kursen som jag vill gå. Kreativt skrivande heter den och den går på kvartsfart. vilken tur att jag inte bara hade bebis i magen, utan lite is också, och lät bli att köpa böckerna till den andra kursen. Ska gå in och registrera mig nu!

För övrigt så är har Anton haft magsjuka i sex dygn nu. Han har fortfarande diarré så jag har varit uppe och bytt lakan mitt i natten åt honom. Suck! Som tur är så är han ganska pigg mellan varven. Just nu håller han och Emil på och pucklar på varandra efter alla konstens regler. Fast de skrattar båda två, så jag tror inte att det är någon fara - än. De behöver få busa lite, för allt sprall i kroppen måste få komma ut. Småkillar ska inte vara instängda i en vecka.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!! Det låter jättekul!:)

Kamilla sa...

OOO GRATTIS jag vet hur glad man blir !!!
Stackars liten 6 dygn...låter som en rejäl kräksjuka :( hoppas ni krya på er allihopa!!kram kram

Ulwa sa...

Grattis!!
Det låter som en rolig och intressant kurs!!
Magsjuka i en vecka är int kul, usch. Hoppas att han kryar på sig snabbt!
//Ulwa

Cornelia sa...

Grattis! Vad KUL!