29 januari 2009

Sådär riktigt romantiska låtar...

..är det på skivan som ska ligga i det här fodralet så småningom, men först ska väl fodralet till Pappersvinden en sväng, eftersom det är ett DT-alster. Ja, jag sa ju att det var ett generöst paket. Som ni ser så har jag lagt upp grejer hela veckan som jag gjort med mitt DT-paket. Jag har faktiskt skapat lite annat också, men det får ni inte se, för det är till allt om scraptidningens nästa nummer.

Vi är fortafarande hemma här. Antons mage mår bättre och Janne jobbar och är frisk igen, men idag är det Emil som fått återfall. Hans diarre vill inte ge med sig. Gah! Jag orkar snart inte mer magsjuka. Om fyrtio minuter har magsjukan hemsökt oss i exakt en vecka! Det är rätt länge det, tycker jag. Jag skulle så gärna komma utanför dörren... ensam... i dagsljus. men..d et dröjer nog. Kankse, kanske, kan jag få vara ute en lite stund i helgen i alla fall... Hoppas. Hoppas. HOPPAS!

Nu har jag loggat in på min nya kurs och första uppgiften verkar jätterolig. men något att bita i också. Gillas mycket!

1 kommentar:

Kamilla sa...

ÅÅÅ så fint :D
Och bllläääh för magsjukan som bara envisas :(
Håller tummarna att den ger sig nu!!!