13 juli 2008

Städat i pysselhörnan






OK, det är ingen jättefin och välordnad hörna, men ändå rätt okej. Och väldigt okej för att vara jag. Städade undan lite idag eftersom det skulle komma folk.

Den vita byrån är den gamla fula som jag målade om förra helgen. Jag tycker att den blev fin. Alla kassarna och lådorna på golvet är inte pysselgrejer, men sådant som för närvarnade inte har någon bra plats att bo på. Det rosa schabraket på bordet är en början till en hemgjord desktop organizer. Tyvärr är den inte färdig och dekorerad än. Det kommer alltid något emellan. Fast jag har i alla fall byggt den av gamla skokartonger, flingpaket och mjölkpaket, eller vad det nu var. På byrån syns också min nuvarande pappersförvaring, två mappar och två lådor till spillet, en för lillspillet och en för storspillet.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Underbart att få städat.
jag har inte heller ett helt rum till förfogande.
Men den ytan man har behöver som sagt gås igenom ibland.

Bra jobbat! Hmmm, får nog se över mitt egna...

M@gs sa...

Härligt. Men kommer du att hitta dina saker nu? Det gör aldrig jag efter jag städat. Byrån blev bra som vit...
Kram

Anonym sa...

jag har utmanat dig i min blogg

min blogg www.oliviiias.blogg.se

bitte71 sa...

Vad fint det blev i hörnan!
Du har fått en award av mig, kika i min blogg!