16 juli 2008

promarkerutmaning



För några dagar sen skickade jag in ett biddrag till en tävling där man skulle använda promarkers på ett kreativt sätt. Nu kan jag lägga upp den här, eftersom vinnarna redan har utannonserats. De andra var bra mycket snyggare än min, men jag vill ändå dela med mig av några saker som jag kom på att man kan använda en PROmarkerpenna till. Jag har använt en enda penna till den här layouten och jag tror att det var sky blue.Jag har:
- doodlat lite
- chalkat kanter
- målat en träram
- gjort en journalingruta (fast använt även journalingpenna till den)
- embossat en flingkartong i cuttelugen och förstärkt mönstret med promarkerpennan.
- färglagt hjärtan och bokstäver som jag stansat ut med cuttlebugen
- målat lite på spetsen
- färgat in kanterna på allehanda blommor.

Kanske kan det inspirera någon. Den goa ungen som filurar är min Emil.

2 kommentarer:

maxell sa...

Vansinnigt många bra användningsområden för pennan. Det gillar jag.

Å shit va läckert det är med fling/ölkartonger i den gröna saken.

Jeanette sa...

Tycker lo´n är jättefint och tack för alla tips som man kan göra med promaker. Kram Jeanette