8 juli 2008

Fortfarande ensam hemma



Har kamperat ihop med dessa vildjur idag med och det gick, men attans vad det går åt mutor. Är heeelt slut och vill sova, men tror inte jag kan när älsklingen inte är hemma. Lite tomt är det, och lite gnällig är jag. Men jag är ju inte van vid att vara ensam... och mörkrädd är jag. Har glömt att dra presenningen över sandlådan, men vill inte gå ut och göra det nu. Det går så många läskiga typer förbi här så. Vi får hoppas på en kattfri natt på gården.

Ska nog försöka gå upp i alla fall och lägga mig, med en bok. Så kanske jag somnar. har nämligen en benägenhet att göra det när jag läser.

Hoppas han kommer hem i morgon i alla fall. Då får han semester. Han sa att han skulle vara ledig en månad. Mysigt!

Cool bild va, när Emil hoppar över Anton. Det där är mina ungar i ett nötskal det. Hopp och stim och stoj hela dan. Att Anton ligger ner beror knappast på att han är trött. Jag har bara fångat honom i ett liggande ögonblick. Han hade nog slängt sig ner. Still ligger han bara när han sover. se gårdagens inlägg. *Pekar nedåt.* Klockan var över tie när Emil somnade och mer än halv elva när aaton blev tyst, så hoppas hoppas att jag får sova lite längre i morgon.

Natti natti!

1 kommentar:

Pyssellina sa...

Det är inte alltid så roligt att vara ensam, vet hur det är. Sen jag blev sambo tycker jag det rä jobbigare att vara ensam jämfört med när jag var singel. Då var jag mycket ensam men det funkade bättre då. Nu har man nån att sakna. Hoppas han kommer hem snart så ni får ha en underbar semester ihop hela familjen.