9 juli 2008

Han är hemma!



Nu är han hemma å han ä så fin å jag ä så kär å glad. Sitter här och puster ut efter en rent sagt överdjävlig förmiddag med kidsen. Att städa med dem är ingen barnlek. Sen när Janne kom hem och vi skulle äta så satte smarta Anki fram rester på bordet med bland annat ris. Så nu har jag skurat golvet i köket en gång till eftersom det var fullt av ris. Janne duschar riskäkarna och jag väntar på att kaffet ska bli klart.

Håhåjaja, nu är det semester på riktigt. Janne börjar jobba den 11 augusti och det kanske jag också gör, fast jag vet inte, för jag har inte skrivit upp det någonstans och hittar det inte på jobbmailen eller jobbets hemsida heller. Så jag hoppas att den som ringer och berättar att alla andra har börjat jobba för flera dar sen är snäll mot mig.

Nästa vecka drar vi ner till Västerås för att hälsa på sötaste lillasyster i några dar. Vi ska ha det riktigt lyxigt och bo på hotell, som vi dessutom blir bjudna på. Det ni!

Nu är kaffet klart... Mot köket!

4 kommentarer:

Pyssellina sa...

Jag hoppas att ni får en toppensemester ihop hela familjen.

Lilo sa...

Ha en härlig semester nu! =) Kaffe lät gott... men det får vänta till imorgon bitti. Nästan så jag börjar längta dit nu.;)

M@gs sa...

Najs. Hoppas ni får en härlig semester. Min makes semester började också idag, vi börjar båda jobba den 11 aug...
Kram

Cath. sa...

Halloj!
Hoppas på en mysig semester för er bägge två... Eller alla 4 förstås!
Jaghar lagt till dig i min länklista, jag hoppas att det är OK?!! Hojta annars!
Jag börjar också jobba den 11 aug...
Kram!