7 juli 2008

Midsommarkalenderswapputmaning



På allt om scrap hade vi en midsommarkalenderswapp, dvs vi hade ungefär som en julkalender med paket, fast till midsommar. Låter kanske konstigt för den som inte är insatt, men helskoj för den som är med. Och jag var med. Man fick öppna ett paket om dagen i tjugo dagar. Fast man fick ju skicka iväg till de andra också, eller till Linna som fixade och donade med allt. Och nu har hon utmanat oss också, att scrappa med sådana saker som man fick i den kalendern, fast det behövde inte vara just sakerna man fick då, för alla var ju inte med, men alla fick vara med i utmaningen. Så här blev mitt bidrag i alla fall. Mitt midsommarkalenderswapputmaningsbidrag (kolla vilket långt ord det blev.... 37 bokstäver... tänkte just att det var ett bra att ha ord till Alfapet, men det blir ju för långt ju... så häftigt med ett så långt ord i alla fall)Och det handlar om ett av Emils stora intressen, att sopa gården. jag har grävt djupt i spillbitslådan den här gången. inte dumt alls det där med spillbitar, man hittar nästan alltid något man gillar.

Tack snälla Linna för att du håller oss sysselsatta! Du är väldans bra, tycker jag!

1 kommentar:

Cath. sa...

Å vad snygg den blev Anki! Jag har ännu inte antagit utmaningen! Får se om det blir av, men kanske... Försöker göra det jag har lust med!!!
Stor kram till dig!