1 november 2007

Årets första julpyssel






















Japp, nu är jultankarna igång. På Svensk Scrapbooking har vi jultema i november. Kolla in där vet jag. Länk finns till höger. Några av oss i Teamet fick varsitt fint paket från Annas scrapbooking. Vi fick göra vad vi ville på temat jul, Och det gjorde jag med viss blingtillägg då. Om du deltar i utmaningen kan du vinna ett likadant paket.
Köpte dessutom amelia jul idag. Så nu spinner tankarna rätt mycket på jul och julpyssel. Skönt att tänka på annat än sig själv för en gångs skull. Mår bättre så. Annars är det ungefär likadant idag. Hårband på, 5,5 timmars sömn i natt (skapligt), lite huvuvärk, lite trött och skakis, har haft megautbrott på Anton och ringt svärmor akut och sagt. Hämta honom! Hon ringde för en stund sen och sa att han får vara kvar där på middag också. Skönt! En vilja mindre att tänka på vid matlagningen som nog borde börja snart...
Ska prata med min läkare i morgon bitti. Är lite nervös...
Ps: Kom på att det där med att skapa med saker som någon annan valt ut är jätteskoj. Att vara DT skulle vara underbart roligt tror jag, men jag vågar ju inte skicka in några ansökningar. Någon som vill ha mig?






Inga kommentarer: