26 november 2007

Ett litet ord#21 framtiden

Tycker det har blivit lite mycket Emil ett tag, så nu var det Antons tur att bli scrappad. Bilden är från sommaren 2005 och det var mopeder som gällde då. Och Anton visste att man har hatt på sig när man kör moped.

Ibland måste man bara få scrappa loss, blanda hejvillt, med färger, mönster och allt. Sitta och pilla ett bra tag tills man kan luta sig tillbaka och känna sig klar. Från början har jag ingen aning om vad det ska bli, men jag har kul när jag gör det. Dock är den nog inget för sparsmakade. Men strunt samma. Den är min. Och Antons. Och han gillar den nog. Han gillar alla layouter som handlar om honom.

5 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Oj, vad du skapar!! Vad roligt!! Tycker att båda LO'erna var superfina! Roligt att blanda så många olika färger och mönster! Blev ju jättesnyggt! Måste jag testa någon gång!

Kramar, Sofia

Anonym sa...

Visst är det härlig att skapa loss! Det är det som är scrappa för mig! Att skapa av hjärtans lust. Jag gillar din LO. Den är personlig och snygg.

Anonym sa...

jag tycker den var super fin .. och tur är väll det att man själv och banet i fråga på bilden gillar det man gör man gör de ju för dom och för en själv inte för alla andras skull ..!! tycker du ska vara super nöjd .. jätte fin !!

( får jag länka vidare dig fån min blogg ? )

maxell sa...

Vilda blandningar är underbara! Din är inget undantag.

Sedan noterar jag att det måste ha varit 2005 som min son hade en likadan tröja (även om han fortfarande kom i den i somras...). Snygg är den i alla fall.

Anonym sa...

härlig lo!