14 november 2007

Tack Teamet Svensk Scrapbooking!


Jag vet inte om alla som läser vet om det, men jag är medlem i ett alldeles speciellt Team. Teamet Svensk Scrapbooking heter vi. Och nu har de andra blivit lite smått galna tror jag... eller.. så är det bara för att de helt enkelt är så genomsnälla och goa människor rakt igenom. De skickade en RAK till mig idag, och inte vilken rak som helst heller. De har skickat boken som jag har dreglat över sen förra sommaren, men varit för snål för att köpa. Nu har jag en egen. Kolla!
Tack snälla ni! Jag saknar ord - och det är ju inte ofta, som ni vet. Tack!!!!
Att nåt sådant roligt kan hända en dag som denna, när man mår blä och har sovit bara några timmar eftersom vissa små människor i min närhet har turats om at ropa på mig i natt. Det är härligt. En annan rolig sak har faktiskt också hänt idag. Jag var med i scrappizbloggen. Eller inte jag, men en grej jag gjorde i somras. Om man kollar på färgerna på den så kan ni ju gissa varifrån färginspirationen kommer i från, eller det kanske syns i hela den här bloggen vet ja. Ni kan ju bara gissa hur mycket jag har längtat efter den där boken.
Stor kram till mina goa snälla scrapvänner som gav mig något så fint idag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

men vad gulligt av dom .... kan tro du blev glad om du velat ha den så länge !!

Anonym sa...

Vilken härlig present - förstår att du är GLAD!!! Varma kramar i massor från ett snöigt Orust.
/Kada