31 augusti 2008

It ain´t over yet

Partyt är inte slut än vettja. Det finns två hela timmar kvar att röja på. Och det brukar ju alltid vara som mest skoj på slutet. så om ni har en halvtaskig söndag tycker jag ni ska surfa till mitt party som startade den 1 augusti och kolla in vad ni har att göra. Vem vet, det kanske lönar sig. För kanske är det just du som vinner...

För övrigt så har det varit en minst sagt intensiv dag idag. Har haft en massa grejs att fixa med hela dan, och så har pappa och Solveig varit här och så har jag varit på jobbet nu på kvällen och fixat en del. När jag ändå var där så tog jag med mig en korg full av kort och ställde på ett av borden i personalrummet. Huga, vad läskigt. Tänk om ingen köper ett endaste ett - som på loppiset. Då blir det pinsamt och en ny pysselkris här hemma. Då måste jag ta mig en allvarlig funderare på det där med alla korten....

Nu börjar det bli dags att ladda för en intensiv arbetsvecka....

Inga kommentarer: