29 augusti 2008

Har kollat på en massa vitt

Min bloggtävling som hör till månadens bloggparty går ut på att skapa något vitt. Och vad ni har skapat sen. Jag vet knappt vad jag ska säga, för allt är så fint. jag ahr varit runt och tittat på alla och hoppas och tror att ni ahr fått kommentarer också. Alla utom joggemia har fått det, tror jag. För jag hittade bara själva bilden och ingen blogg när jag kikade på ditt bidrag. men väldig fint var det också!

Ni som inte har lämnat in något bidrag än har två dygn och 54 minuter på er....

Nu är jag också sugen på att göra något vitt. Har aldrig testat.

Och bordskrället då? Det som var anledningen till allt det vita. Är det vitt? Vad tror ni?

2 kommentarer:

E sa...

svar: Jo det var fel eftersom att jag skulle haft en annan färg på texten, jag skulle haft silvrig text till rubriken istället för svart, så jag gjorde 2, men trodde att man bara fick skicka in ett, men då vill jag använda båda till tävlingen :)

Emelie sa...

Tack så mycket för komentaren, Du får jätte gärna lifta mitt kort, det är roligt att se en annans variant av det man själv har skapat.

kram emelie