13 augusti 2008

Jobbar, jobbar, jobbar ännu mer...

... inga bilder här inte, utan bara text. Skittrist, jag vet. Men, dä ä liiite myckä nu! Som vi säger här i Dalarna. Är ensam för första gången sen i morse nu. Anton har precis somnat efter en hemsk magåkomma. Vet inte vad det var, för han skrek och skakade av smärta. Pratade med sjukvårdsrådgivningen när det var som värst, och de ville ha oss till akuten, men sen somnade han. Så peppar, peppar... det kanske har gått över. Emil däremot somnade på golvet i dörröppningen mellan köket och hallen. Ja, jag vet han har gjort det förut. Och han har säng, två stycken. Han missade middan idag han. Så går det när man tror man är för stor för en eftermiddagstupp.

Jag ska nu ägna mig åt något fantastiskt skoj.... eller inte skoj... jobba. Måste ha en del grejer klara till en konferens klockan åtta i morogn bitti. Om drygt tie timmar alltså... Suck! Det märks verkligen att jag bara jobbar 75%. Eller det gör det nog inte. Fast det är så här det ska vara veckan innan skolstart, totalt kaos. Mina egna lektioner har jag inte ens börjat tänka på än...

Åter till jobbandet....

Inga kommentarer: