16 augusti 2008

Åh vad skönt med helg....

Jag njuter verkligen av helgkänslan nu när jobbet har börjat igen. Igår var vi iväg med jobbet på roligheter hela eftermiddan. Fast hm, vi var alltså på landet i en by där rektorn bor och efter maten fick vi göra vad vi ville ute.... då råkade några av oss ha ett par bilar med oss, så vi råkade bara ta en sväng till grannbyn där det finns en jätteoutlet i en gammal fabrik. Skoj att shoppa en timme, fast jag köpte bara ett linne och ett ljus. Vi hann ju iaf tillbaka till tipspromenaden. He he. Och vi umgicks ju faktiskt, ett litet gäng iaf. mMn hinner ju ändå inte prata med alla 50som jobbar hos oss på en eftermiddag.

Igår kväll släppte jag alla måsten och scrappade lite. Har inte fotat än och har inte kollat upp om man får lägga ut på bloggen. Det var till en tävling.

Idag gäller hemmafix, forumsurf, sen kanske lite pyssel och ev en film att somna framför i soffan. En helt okej lördag mao.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig gårdag och dag du verkar ha haft=)
Jag börjar att jobba på tisdag....räknar ner nu och försöker att njuta av mina sista lediga dagar=)

Må så gott!

//Jenny/e.j.m

Michaela Lejonberg sa...

Hellu!
Har en liten award till dig i min blogg:-)