29 augusti 2008

jag köpte ett kit







Jag köpte ett fyrklöverkit från stellas och de fyra översta layouterna är vad jag skapade med det. Den översta layouten skickade jag dock inte in till den tävling jag först tänkt. När jag redan gjort den insåg jag att man tävlade om en gäst-DT plats. Eftersom jag inte ville tävla om en sådan så fick layouten hamna i en av deras sommartävlingar i stället. Detsamma gäller den understa layouten som skapades till en av sommartävlingarna.

Tycker det är roligt att skicka in till tävlingar när det även lottas ut priser. Då har ju alla chansen. Till och med lilla jag.

Är faktiskt riktigt nöjd med den översta. Svartvitt är skoj ibland. Har dock inte skrivit någon jounaling på tagen. Kommer inte riktigt på något att skriva.Faith är rubriken och i mitt huvud står det still. rubriken var en rubon som följde med kitet.Den var snygg, men ordet gav mig tyvärr inte inspirationa tt skriva något just nu.

Idag har min minsting Emil, han som är på de två layouterna som inte är jag, blivit observerad av en talpedagog. Hon har varit hos dagmamman och tittat på honom i två timmar. Vi ska träffa henne nästa fredag. Jag är ganska nervös för vad hon har att säga. Han pratar ju väldigt lite för sin ålder och jag är så rädd att orsaken ska vara ett allvarligt fel på honom. Men troligtvis är det väl som jag hoppas, att han bara är lite trögstartad. Jag hopaps vi får en del tips om hur vi kan hjälpa honom att komma igång. Det är inte att han inte pratar som oroar mig alltså utan att han ska vara sjuk på något sätt som vi inte har förstått. Man vill ju liksom sitt barn det bästa. men, det är väl ingen idé att oroa sig i onödan. Jag får is tället se på de framsteg han gör. Flera nya ord har jag hört på slutet av min lilla goa unge.

5 kommentarer:

Lotta sa...

Oj, vad du har varit flitig:) Jättefin alster. Tokgillar den översta LOen....jätteläcker.

Carola sa...

Här sprutar det ut alster. Superinspirerande o snygga lo'sar. Me like a lot!! :P

Annica H sa...

Hur i hela friden hinner du med??? Du har ju gjort jätte många, superfina saker! Både Lo´s och kort! Du måste vara inne i någon typ av "jätteflyt"? "Lyllos dig"!
;)

M@gs sa...

Vilka superfina LO, och korten från swappen är också jättefina. Hoppas allt går bra med logopeden (det brukar det göra)
Kram

~ Sophia ~ sa...

Underbara lo´s och kort. Favvo, och liftvarning, är den översta lo´n. Grymt snygg!

Kram, Sophia ( kurrebo )