1 september 2008

Jaha, då var man student igen då...

Har precis loggat in på min kurs. Den här terminen ska jag läsa en kurs som heter Att skriva och berätta för barn. Det är en nätbaserad kurs som ges hos Högskolan i Kristianstad. Upplägget ser jättebra ut och det känns skoj.Inte för mycket att läsa och lagom mycket att skriva. Framför allt verkar det vara bra litteratur och utvecklande övningar.

Jag kommer att lotta ut priset i augustiutmaningen i nästa helg. Jag har galet mycket att göra den här veckan, och vet inte om jag hinner sitta vid datorn så mycket. Och priset hinner jag inte köpa innan helgen i alla fall....

I morgon kväll ska jag ha föräldramöte och på eftermiddan ska jag till tandläkaren, och på onsdag drar jag till Örebro. På torsdag är jag i Kumla och håller i en presentation på en konferens. På fredag ska vi träffa talpedagogen. Och på lördag... ja, då kanske jag åker till Gävle.

Just nu känns det som om ryggen håller på att gå av, men det löser sig nog... Får nog ta en tablett innan jag somnar. Frågan är om det ska bli en värktablett eller en sömntablett...

Tänkte pyssla lite lite innan jag går upp bara. Godnatt!

1 kommentar:

Sofia Eriksson sa...

Jaaaaaaaa, såklart att du ska komma till Gävle!!! Åååh, så kuligt!!

Jag tycker att du ska ta en av varje - dvs både en värktablett och en sömnis!

Jag har fått nya sömnisar idag, som är insomningstabletter istället för sömntabletter. Då kanske jag blir lite piggare dagtid.