23 augusti 2008

Bitit ur en bit...

För några dagar sen knakade det till i en tand när jag tuggade på något (kommer ej ihåg vad). Det gjorde inte onst, men spände som f-n. Idag var de tolidligt och när ajg försökte tvånga ner tandrtåd mellan två tänder på det aktuella stället så losnade en bit av tanden. Ingen stor, fast en lite. Det spänner inte längre, ilade bara pytte en gång för några timmar sen. Hoppas bara att det inte är något jättedyrt jag klantat till mig med. Har en tandläkartid om en dryg vecka, så jag får väl kolla upp det då.Jag hoppas och tror att det faktiskt var en lagning som gick sönder lite. Får väl försöka hållla extra rent så länge. Skölja ännu oftare med flour och så.

Det har varit en helt ok lördag. Gick upp sent, var på stan och köpte Spidermanskor till båda killarna och stövlar till Anton och sju meter spets till mig (hade tvärslut). idag ska jag inte klaga på svärmor, som jag gör ibland, för hon var snäll och kom hit till kilalrna så vi fick åka och storhandla utan dem. Till och med en tur på stormarknad kan vara skönt om man blir barnfri en stund.

Nu ska jag kolla in en film vi har hyrt. Ps. I love you! heter den.Den verkar bra.

Ses snart!

1 kommentar:

Michaela Lejonberg sa...

Hoppas tanden inte är någon dyr historia!

Skönt o få vara barnfri när man handlar, jag lämnade Walther hos min farmor en sväng idag för att åka till Ica o handla lite småsaker. Hade väl inget val då Walther har haft feber igen. Tur att ha min farmor så nära!
kram