14 augusti 2008

Ett litet avbrott i jobbandet...



... gjorde jag idag och gick till Pappersvinden. Behövde fylla på papper och fluid chalk. Men... så hittade jag ett alldeles jättefint QK Sophisticate, som nu bor hemma hos mig. jag vet att det släpptes 2007, men för mig är det ju nytt. *Tycker om*

Har precis skalat ett kilo kräftor för att ha till middan, fast ett kilo blir inte mycket när man har skalat klart. Nästan inget alls typ.

Kortet här ovanför åkte iväg med posten idag, till någon.... men jag gjorde det inte idag.

4 kommentarer:

zαnуα ♥ sa...

Hej där tjejen :)) Du har en grej att plocka upp i min blog ;)
*kram*

M@gs sa...

Vilket jättefint kort. Jag älskar det och blev jätteinspirerad. Har börjat göra fler och fler kort själv. Det är assvårt:)
Skönt att kunna smita från jobbet. Jag blev trött på allt xxxx idag och stack.
Ha en bra hösttermin
Kram

Mirameja sa...

ett jättefint kort, gillar verkligen hur du klippt ut virvlarna och satt dem på mörkare papper!
Det förra kortet var också jättefint, det måste vara något fel på Ludvika-borna ;-)

Jessica

Anonym sa...

Så fint kort du gjort! Jag gillar det skarpt! Jag är in här titt som tätt men urusel på att lämna kommentarer. Ska öva på det! Trevlig helg och det finns en överraskning i min blogg! Kram Gunilla