24 augusti 2008

Skön söndag med en släng av panik

Har mufflat runt här hemma och gjort lite vad jag har lust med.Har scrappat och gjort kort halva dan, men kan inte visa eftersom någon...gissa vem... tog bästa datorn, den vi har bilderna i. Men när jag fotade blev köksbordet fullt. Så det är några. Bland annat så har jag gjort layouter efter 3 av de fina skisserna som ligger i Pappersvindens blogg (se länk till höger och klicka vidare till bloggen).

Gick ut en stund och satte mig i en solstol och bara njöt av det fina vädret. Efter ett par minuter så flög en geting in under min klänning, i halsringningen. Jag fick panik, vrålade, fäktade, hoppade och sprang. Getingjäveln är död nu, men inte för att jag skrämde ihjäl den utan för att Janne slog ihjäl den när han insåg att det var enda sättet att få mig tyst. Den satt dock inte på mig när han slog och jag blev inte stungen, men ändå. Getingar är det vidrigaste som finns. Jag kan knappt se en på bild. Inte utan att svettas och få hjärtklappning i alla fall. De är nog till och med värre än ormar, tror jag.... Snacka om att få panik för småsaker! Hå hå ja ja. Resten av dagen var jag inne!

Inga kommentarer: