4 mars 2008

Några kort





Här är några av alla de kort jag gjorde när Katscrap sökte designer. Tyvärr blev det inte jag som vann. Men någon annan vann och hon är säkert jätteglad just nu. Inget att sura över. Jag är inte bäst på det där med kort helt enkelt. Men skam den som ger sig. Jag fortsätter med att göra kort jag. Fast jag inte är bäst på det. Jag har många kort nu. Vet inte vart jag ska göra av alla. Sälja törs jag ju inte, eller rättare sagt; jag vågar inte gå in i någon butik och fråga. Men om nån som känner mig som inte gör kort själv läser detta, så kanske kanske vill du köpa ett gäng av mig. Eller om nån butiksägare läser detta och vill ha en designer för kort och/eller scrap som är i alla fall lite bra, för det är jag nog(?!), då kan du ju ta mig.

Nåja. idag har i alla fall varit en bra dag. Tisdagslunch med Marika, ett härligt paket i brevlådan med senaste beställningen från Skaparlusten, ett besök på Pappersvinden och lite annan trevlig shopping. Hi hi, jag har roliga nya grejer jag. Och just det, jag har målat ett skåp också. Ett av mina pysselskåp är inte fulbrunt längre (typ oljad trist furu), utan vitt. Ett alger färg hittills, men stooor förbättring redan. Fick tag på jättefina ringar på Gruvgatan 13 (eller9?) idag. Ni vet en sån där butik med vitt, vitt, vitt och lantligt och en massa fint. Ringarna blir alltså handtag på skåpet i stället för fulbruna knopparna. Bilder kommer när jag blir klar.... kanske i maj typ, eller så. jag är ju expert på att börja med skojsiga saker, men inte så bra på att avsluta.

4 kommentarer:

Cath. sa...

Tycker du gör fantastiska kort! Det går fler tåg!!! Nästa gång kanske just du blir utvald! Nu har du mer tid att öva =)
Ha det bra!
Kram!

Anonym sa...

Klart att du törs sälja!! Dina kort är jättefina. Jag säljer kort när det blir trångt i lådan. Har hjälp av min mor som tar med en låda till jobbet någon gång då och då. Själv tar jag med lådan till tex "symötet" eller när det är kalas. Det fungerar utmärkt!
Lycka till! scrapkramar Ingela G

Sofia Eriksson sa...

Du gör jättefina kort! Det var hård konkurrens i uttagningen.

Jag gillade särskilt påsalbumet/kortet!

Åh, Gruvgatan 13's blogg har jag kikat in i, eller hmm, var det nån annan bloggare som hade varit där och fotat? Ja, så var det kanske. Surfade runt MASSOR i vitt,vitt,vitt,vitt,vitt-inredningsbloggar innan jag hittade scrappingen. :D

Du frågade i en kommentar inne hos mig om inte jag skulle söka som DT. Nu är det officiellt (iom att det står i Katscrap-bloggen) att jag redan är tillfrågad som "Webmaster/DT". Jätteskojs!! :)

Snaaaaart (nåja) är det Dalapysslingen!!! *hoppar o skuttar*

Kramar, Sofia

Anonym sa...

Jag tror på att det är en mening med allt, vad tror du ;)

Kram Y.