2 mars 2008

En måbra bok









Den här hör till en veckoutmaning som ligger ute på Svensk Scrapbooing nu. Ser du vilka fina papper jag har använt? De är sponsrade av Ilona på skaparlusten: www.skaparlusten.se Där finns en måbrablogg med klokskaper, och det är dessa klokord jag använt mig av till boken. Gå in på skaparlustens sida och läs i måbra bloggen eller handla i shoppen som har ett fantastiskt sortiment. Eller gå in på Svensk Svensk Scrapbooking och tävla om ett eget kit. Där kommer snart fler inspirationsalster upp, av Kada, som också håller i utmaningen, tillsammans med mig.

Tack Ilona för sakerna och Kada för gott samarbete!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jättetjusigt!
Nåt liknande har jag tänkt att göra, det är aldrig fel !

Sanna F sa...

Jätte jätte fint!

Anonym sa...

Jättefin!

Kram
Mette

Ilus sa...

Ursnyggt!!
Gillar verkligen att det är samma botten - utan att kännas trist!
Gillar enkelheten!!

/Maria

Lisbet sa...

Snyygt som 17 - såg den först på skaparlusten och den är så tjusig.

Anonym sa...

åh... så fin!!!!
vilken ideé

Jag... sa...

Underbar bok med ett fantastiskt bra tema!