4 mars 2008

Glömde ju påsalbumet





Det var det jag snikpikade härom dan. Det var också med som bidrag från mig, till DT-tävlingen. Det är mitt livs första påsalbum. Jag gjorde det som ett kort genom att de utdragbara lapparna är tomma och har plats för givaren att skriva på. Påsen fick jag av ilus för ett bra tag sen. Så ilus, nu har jag antagit och utfört din utmaning. Hoppas jag får godkänt. Skoj var det i alla fall att göra. Är nöjd med det faktiskt. Nån som vet vart jag kan köpa fler påsar?

Är helt såld på att göra minialbum nu. Det är så kul!

9 kommentarer:

Unknown sa...

men jösses vad fin!!!!

Anonym sa...

JAg har inte riktigt fattat det här med påsalbum.. Det är jättefint, man jag har ingen aning om hur man gör dem.. :D Det är svårt att se på bild på internet, skulle gärna vilja klämma och känna... :D

Kanonfina kort i tidigare inlägg!

www.mariante.se sa...

Vilket sött album du gjort!
jag är ju helt insnöad på de där påsalbumena oxå just nu!
Jag köpte Monica Olssons alla påsar hon hade på lager, men hör med henne var hon i sin tur hittat sina!
Vet att det ÄR svåårt att hitta dom!
Lycka till i pås-jakten!

Cattis sa...

Såå himla fint och inspirerande! =D

http://kathis.blogg.se/

Ilus sa...

Super-mega-jättefint!!!!! Jag ger MVG! Du har verkligen lyckats att dra nytta av de olika "vrårna" på korter för att man ska bli sugen att leta vidare i kortet! Gillar färgerna!
Jag ska lägga idén om ett "må bra kort" på minnet!

Påsar... Jag har köpt på panduro - färgade!! De bruna har jag funderat på var jag kan hitta! Men ibland ser man dem i äffärer... där de säljer småprytlar!

Lilo sa...

Det är ju jättefint!!!=)

Lisbet sa...

Lika ljuvligt roligt varje gång man kommer in till din blog.

Anonym sa...

Åhh vilket underbart album! Jag blir så sugen på att prova själv. Jättefint verkligen!

Jeanette sa...

Bara så superfint!!! Visst är det roligt med minialbum :) Detta måste jag testa!