2 januari 2008

Året som gått


2007 är över nu och det här är sista utmaningen för ett litet ord. Gjorde den i söndags, men har glömt att ladda upp den. Tyckte det passade att avsluta med en layout på mina layouter, eftersom det var mitt fösta år som scrappare. Den är klickbar om du vill se större. Jag har inte räknat än hur många det blev, och det är inte riktigt alla som finns med här, men de flesta tror jag.
2008 ja, det känns som om det nyss var 2000. Tiden går. Snart har jag varit mamma i fem år. Jag tror det blir ett bra år i år, jo, det får det bli. 2007 var lite för tufft för min smak. nyår och löften är u en sån där annan sak som är aktuellt just nu, och ja, jag har ett löfte: Tänka mer på mig själv och våga säga nej. Det är det enda. Resten får ge sig ändå. men det här löftet är viktigt. Jag börjar jobba på måndag igen, efter flera månaders sjukskrivning. Det känns sådär, men bara första dan är gjord så går det nog. Ska jobba 25% och hoppas att det funkar.
Gott nytt år!

3 kommentarer:

ett litet ord sa...

Vilka härliga sidor! Tänk så mycket du skapat! håller tummarna inför jobbstarten, 25% är bra och förhoppningsvis hanterbart! god fortsättning på det bästa året någonsin!?

Anonym sa...

Vilken rolig idé! Och lycka till med jobbandet!

Marie - Med mina händer... sa...

Tänker så ofta på dig och önskar att 2008 kommer att bli ett år i din smak.
Håller tummarna för dig på måndag... Du är stark, glöm inte det!

Kramar från Marie