23 januari 2008

Titta, två kort till


Passar på att göra ett inlägg till och se ut som om jag håller på med något superduperviktigt jobb typ. Ungarna drar runt som en virvelvind och gör allt de inte får och Janne springer runt med dammsugarn. Till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt tänkte dammsuga idag, men kom på att det nog vore dumt innan jag städade marsvinsburen. Och den hann jag inte städa idag, eftersom jag först var på stan och nu sitter vid datorn. Smart va? Sen är jag faktiskt lite yr i huvudet fortfarande och då vore det ju dumt att överanstränga sig.

Nu är dammsugaren inställd, golvet rent och klockan läggdags för småkillar. Så, hejdå för nu.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fint du har gjort :)

Lilo sa...

Snygga kort! Skrattade gott åt ditt rosa kort till en blå färgutmaning. ;) Men jag läste nyligen fel på en färgutmaning också, har som tur var inte hunnit göra den än, såg att jag skrivit fel i min almanacka. (den hos Kreativa Rummet).

Anonym sa...

Vilka fina kort du har gjort!
Skrattade gott åt det blå kort som blev rosa. Det måste ha stuckit ut i galleriet på den blåa färgutmaningen fniss!!
Oavsett färg blev den vädigt fin!
Du får göra ett likadant fast i blåa nyanser och skicka in:)
Apropå ditt inlägg om dammsugningen...ibland är det skönt att smita undan, man behöver det. Min man brukar säga till mig du är som Alfons Åberg -Jag ska bara....

Kram Jenny

MissMian sa...

Superfina kort! Och jag gillar verkligen ditt "blå" kort! Fniss...måste sett roligt ut bland alla blå kort!!! :) Men snyggt är det!

Lisbet sa...

Ler glatt åt ditt rosa kort..... Det är så lätt om man har nått som man vill scrappa på, man läser inte utmaningen helt på nått sätt. Men det är ett härligt kort. De andra är också helläckra.

Anonym sa...

Oh så fina tankekort!!!

Vad har du använt för typsnitt på "tycker om dig"? helt underbart fint.

Kram Katja