14 januari 2008

Man hinner ju räkna...

... när man inte har någon dator. Layouter alltså. Jag ahr scrappat i ett år nu och det blev en hel del gjort under 2007 i lyouter räknat:
12x12 gjorde jag 82 stycken
A4 gjorde jag 29 stycken
8x8 gjorde jag 5 stycken
Det blir 116 layouter det.
Wow, vad bra jag är!

Dessutom så gjorde jag faktiskt lite till också, ganska många receptkort i 6x6 till swappar, en hög med adrsskort, otaliga kort och några mer eller mindre lyckade altered projekt. Konstigast var nog adventsljusstaken, men finast då? Ja, jag kan inte rangordna tror jag. Försökte hitta den finast idag när jag skulle söka en plats i ett inspirationsteam.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow..vilka härliga alster...häftigt..
kram cecilia från forumet

Anonym sa...

Du är bra, jätte bra tycker jag ...och så mkt fint du hunnit med 2007.
Jag gillar den första layouten bäst osså diggar jag din ljusstake!