24 januari 2008

Ett tankekort

Tankekorten är en utmaning som finns i skaparlustens måbrablogg. Jag har roligt när jag gör dem. Just nu pausar jag några dagar från vanliga layouter med foton och så, och kör såna här i stället och vanliga kort, som ju är vansinnigt roligt att göra.

Fick hem en laddning fina papper idag, från Best Creations, de med lite glansig och glittrig effekt. Otroligt fina papper som gör mig sugen att skapa ännu mer.Sen fick jag även hem liknade papper som det inte står tillverkare på, och jag har glömt. men de var lika fina de. Tänk vad många fina paper det finns. Just nu vill jag ha alla som har glassiga färger.

En bra dag idag, hittills. Har både skurat köksgolv och varit och jobbat. Det ni! mår jättebra idag faktiskt.

2 kommentarer:

Marie - Med mina händer... sa...

Vad underbart att läsa! Härligt med sådana dagar mellan allt slit. :-)

Fortsätt att ta hand om dig! Kramar från Marie

Anonym sa...

Vad gott att läsa att du mår bra!! Så fint tankekort du gjort också med mycket kloka ord. Hoppas du får en mysig helg! Kram!