6 januari 2008

Lägesrapport söndag kväll

- Jobbångest. Har lektion om 14 och en halv timme. Huga!
- Datorn ska strax plockas isär, får hoppas att den blir snabbare än snabbast, kvickare än kvick, när den är klar.
- Emil har blivit en liten papegoja de senaste dagarna. Idag har han lärt sig flera bra ord, bl a skit och fan.
- Barnen är nybadade och rena. Halleluja!
- jag är nybadad och ren.
- Anton säger att Janne är en gammal gubbe med stinkande fötter. Och att han luktar illa ur munnen för att han äter snus.
- Emil har ett jättestort och fult blåmärke på ryggen och vi har ingen aning om hur han fått det.
- Vi hittade Emils borttappade snuttefilt alldeles nyss.
- Anton har byggt ett lekhus til marsvinen av duplo idag och de har testat det.
- Jag vann inte på lotto....eller joker...igår heller.

Bye!

3 kommentarer:

Anonym sa...

du skriver så roliga inlägg här tycker jag . och dina barn verkar hel härliga !! ;)

Anonym sa...

Jag vet inte hur pass det hjälper, men jag skickar en KRAM! :D

Anonym sa...

Hej gumman!
Lycka till på jobbet och ta det varligt. Tänker på Dig!
Kram moster mia