11 januari 2008

Utan dator

Sitter här på jobbet och lunchen är strax slut. Vill bara säga att jag är datorlös om någon undrar vart jag tagit vägen. Som om nån skulle undra!? Det blev strul igår. Datorn kom ihop, men tog inte emot windows, eftersom vår skiva inte kände igen det nya moderkortet eller nåt sånt. Återkommer när allt har löst sig. Swappar som är ute försöker jag fixa ändå om allt kommer in som det ska i tid. Hoppas ha dator igen under helgen, men man vet ju aldrig...

Nu ska jag gå och ha svenska med 8e, en trevlig klass...

1 kommentar:

Sofia Eriksson sa...

Åh, huah! Hemskt att vara utan dator! Hoppas att den snart vill funka igen. Johodå, jag har minsann funderat var du har hållit hus alla redan. Har inte sett dig på sv scrapb på hela eftermiddagen. :)

Hoppas att du hinner få iväg din ansökan iaf? Jag skickade min idag!

Kramar, Sofia