16 januari 2008

Mer cybercropalster


Två askar blev det också, till en annan tävling. Den lilla är dock inget tävlingsbidrag. Den fick hänga med av bara fasten. Kanske dekorerar jag de sen när jag vet vad jag ska ha den till. Det är en alladinask och en minialladin med såna där hjärtan.
Ord, skrev jag. Så jag lägger väl ord i den. Hrm! Mångtydigt, jag vet. Men kanske nåt för alla små lappar som dräller runt överallt. Eller är det bara jag som har såna?
Visst är papperet fint? Alldeles underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja pappret är jätte fint på lådan ... hela lådan blev ju jätte bra !!! skrållade mig ner på sidan oj vad mycket du gjort sen jag var inne sisst .. Den min killar får ju klart tummen upp av mig . .. om man måste välja en favorit av allt gjort !

Anonym sa...

Superduperfint! Är du helt och hållet nere i alterträsket nu? ;-)

Jag har skickat en award vidare till dig. Kolla min blogg

Stor kram, vännen!