20 januari 2008

Lite smått och gott



Först två små kort som ska vara till Art journal Challenge 2008. Det är en rolig utmaning som Jane har startat på scrappiz. Vecka ett och två är detta.

Sen är det okcså ett tankekort, eller vad jag ska kalla det. Jo, tankekort blir nog bra. Ilona på Skaparlusten har en må bra blogg där hon utmanar oss att scrappa små tankekort varje vecka. Det här är vecka två och tanken var precis det som står på kortet.

Jag tror att det ska bli böcker av mina kort, eller minialbum kanske det heter. AJC 2008 kör jag i ett ganska udda format på 8,8 cm långa sidor. Det är för att de då kan förvaras i en låda jag har altrat, i alla fall så länge. Tankekorten är 13x13 cm, men bara på en sida. Tog lite udda format för att utmana min kreativitet lite. Det är nog inte bra att fastna i samma hela tiden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej .. mycket fin i din blogg som vanligt .. ! :)


YOU MAKE MY DAY AWARD
har du fått av mig i min blogg!!

kram