8 januari 2008

Tisdag kväll....

Nu har jag:
- Jobbat några timmar igår, och det gick bra.
- Vilat idag. Är helt slut!
- Slarvat bort en hel dag på ingenting. Tiden har runnit iväg bara.
- Gjort god fisk till middag som alla gillade utom Emil, typiskt trotsiga tvååringar.
- Blivit gäst-dt på ett litet ord. Vi får se när det blir, men glad är jag i alla fall. Gå dit och titta så får ni se.
- Tänkt att jag kanske borde städa, men slagit bort tanken som en irriterande liten insekt. Det kan aldrig vara nyttigt att städa. Då kan jag ju bli som svärmor.
- Sett något otroligt. Jag är gift med en scrappare. Han digiscrappar ju. Det är sant. Han sitter där och pillar med bilder och lager som värsta digiscrapparen. Jag frågade om han ville att jag skulle leta freebies... Då mumlade han nåt. Inte vill han höra talas om sånt heller. Han gör ju bara avatarer och såna där bilder längst upp i sin blogg, vad det nu heter. Sånt som inte jag kan i alla fall. Håll utkik i Daddy Cool bloggen så kanske det dyker upp något, hrm inte alls scrappat, jo, eller hur va?
- Hört att Emil kan några nya ord igen: dill, simma, hemma, godnatt. Betydligt finare än skit och fan, men säkert inte lika användbara.
- Inte orkat bemöda mig med en endast liten bild i dag heller. Ja...jag är lat.
- Ätit för mycket ananas idag. Det svider på tungan.
- Tappat bort mitt bigarblad. Har nån sett det?
- Hört rykten om att en vänlig själ kanske ska förbarma sig över vår dator på torsdag.
- Suttit vid datorn alltför länge idag. Måste nog släppa hit nörden nu, ni vet han som inte alls scrappar.

Jag är tröttare än trött idag. Zzzzznnnnaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkk. Håll tummarna för att jag får sova i natt. Jag behöver det. Och medicinen jag skull ha fått är slut i hela landet januari ut.

1 kommentar:

Sofia Eriksson sa...

Håller tummarna för att du får sova gott inatt! Själv somnade jag på soffan när jag kom hem... sov i närmare fyra timmar! Hoppas ändå på att få sova inatt. :)

Stort GRATTIS till gäst-DT-platsen i ett litet ord!! Jag ska absolut hänga med där i år! Scrappar mycket bättre när det är efter en utmaning, och journalingen är ju det som kommer att betyda massor för "eftervärlden". :)

Kraaamar, Sofia/Jozie