31 december 2008

Gott nytt år!!

Idag skiner solen och det står på kökstermometern att det är femton minusgrader. Tänkte dra ut på en prommis ochn handla något gott till oxfilén i kväll. Och efterrätt...

Om någon av er skålar i söt champange ikväll så får ni skåla för mig också, för de tär godast. Asti Cinzano eller Martini eller Spumante duger också bra, tror jag.Kommer inte ihåg vilken av dem som är söt. Men, va f-n, jag är inte kräsen, så skåla i det du har. Själv hoppas jag hitta en pommac i alla fall, eller kanske lite cider. Det kan nog inte vara farligt.

Kvällen firas i hemmets lugna vrå med La Familia. Något annat har jag inte orkat fixa i år och så var det liksom försent att komma på något skoj idag. Nyårsafton är liksom en kväll som de flesta andra nog planerat rätt länge. Men det går bra. Jag ska försöka hålla mig vaken till tolvslaget.

Inga kommentarer: