25 december 2008

Om Anki ligger en hel dag...






.. då är hon nog lite risig. Och lite risig är just vad jag är. Inte jättesjuk, men inte helfrisk och pigg heller. Tur att vi har TV i sovrummet, för här nere har ju några andra tittat på sina julklappsfilmer.

Jag har sett en hel massa tv idag, bla en tvåtimmarsdokumentär om livet på en bondgård.Men den var faktiskt ganska mysig att titta på. Jättefina bilder.

Nu ska jag försöka att vara uppe i några timmar så att jag kan sova i natt.

Bilderna här ovan visar den enda julklappen som jag gjorde till någon i år, ett minialbum till farmor. Jag tog ett gäng bilder på ungarna i lördags och fick inte till någon som var perfekt. Fast å andra sidan så är det väl det som är charmen med ungar, att de aldrig är still och ställer upp stelt framför kameran. Jag använde en massa papperspill och några hela papper. Färgen grönt fick vara sammanhållande faktor. Nästa gång jag gör ett minialbum är det nog spiralbundet!!

God fortsättning där ute allihopa!

1 kommentar:

Michaela Lejonberg sa...

Krya på dig Anki!
Härligt minialbum du gjort! Ska försöka scrappa lite nu. Vi fick hålla oss hemma igår. Walther åkte på magsjuka o 40 graders feber igår mitt på blanka julafton... kul *not*!!!
Men idag är han pigg o go.