20 december 2008

Vi har tagit bilder....




... massor av bilder nu i kväll. jag ska scrappa ett minialbum som jag tänker ge till farmor i morgon. Eller, rättare sagt, jag hoppas kunna göra det, om skrivarn är med mig och skriver ut fina bilder. Den jobbar för fult här nedanför. Den här bilden ska nog inte farmor få, men några bilder blev bra i alla fall. När de äntligen samarbetade. Jag försökte förklara att farmor nog hellre vill ha bilder på söta barn än på Spiderman och Batman. Det gick så där. 109 bilder tog jag innan jag fick ihop några bra.

... Fösta fotobladet ur skrivaren nu....

... tittar...

... jodå
Det blir helt okej. Jag skriver ut ett helt gäng bilder som är rätt små, med 9 bilder på varje blad. Tycker det är en lagom storlek när man gör album i 6x6format.

För att ha en gammal canon ixuskamera och en canon pixmaskrivare av inte allra högsta kvalitet och dessutom helt oredigerade bilder på barn med busbaciller i hela kroppen, så får jag nog vara rätt nöjd.

Man får inte ha för stora krav här i livet!

1 kommentar:

Mirameja sa...

Coola barn ;-)

Lycka till med minialbumet, jag vill gärna se det när det är klart!

Asken är en vanlig ask, tom så det ekar på insidan :-) Men jag tyckte den vart rätt stabil ändå. Den finns på Pappersvinden om du vill syna den nogrannare!