28 maj 2008

Utmanad

3 namn jag går under: Anki, mamma, älskling, gumman
3 saker som skrämmer mig: att något ska hända barnen, Janne eller mig, att något hemskt ska hända någon annan jag tycker om och bryr mig om, att inte vara omtyckt eller älskad, min panikångest
3 saker som jag har på mig: trosor, tunika, sjal
3 sanningar: Jag är rätt så trött på att jobba, jag har skitstökigt hemma och orkar inte bry mig, jag vill bli frisk nu.
3 saker jag verkligen vill ha: Ett stort hus, mer sömn, mer tid, snormycket pengar, mer ork, allt mitt hår tillbaka och mer kommentarer i bloggen av er som läser. Och gärna en cuttlebug med ett dussin snygga alfabet också.

Oj, det blev fler svar på några,men det bjuder jag på. Jag snodde den här utmaningen på ett ställe där den som ville skulle bli utmanas, och skickar den vidare till alla som vill ha den. Skriv gärna en kommentar om att du tog den, så ajg kan gå till dig och läsa.

Har varit uppe sen halv fem i morse nu. Har varit i Stockolm på kenferens hela dan. Så nu är jag trött. Puss och godnatt på er!

2 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Jag snor den!! :)

E sa...

Jag snor den också ;)