31 maj 2008

Skapat åt Pappersvinden nu igen




Fina papper från Sassa fras lass fick jag av Pappervinden. Det blev till att börja med två layouter. Stämpeln "Det vackraste" finns att köpa där, liksom andra textstämplar i samma serie. Bilden på en aldeles pytteliten sovande Emil tyckte jag passade bra till den texten. Hjärtat är av Rhinestones från Kaiser Scrapbooks. Finns också hos Pappersvinden till et bra pris.

"Listen to the music" var en sån där layout som bara växte fram när jag höll på. Jag bläddrade bland alla mina kort och dök på detta kort på mig själv när jag var liten. Titta i bakgrunden på fotot, om ni ser. På väggen hänger en tavla med en fisk. En fisktavla som i mina ögon ser ut att vara väldigt lik fågelpapperet jag fick. Så ja, det blev en fågelfiskkombination det här. lite otippat kanske, men så blev det. Har använt stickles och 3d-lack på blommorna.

2 kommentarer:

Sofia Eriksson sa...

Vad mycket fint du har gjort!!! Kattmanualen var ju jättefyndig, speciellt som du inte är kattmänniska som du sa!

Kram, sofia

Karolina/karehed sa...

Båda layouterna är så härliga. Gillar hur du gjort ett hjärta med små pärlor, så fint! =D