7 maj 2008

Balettstämplar...



... har jag aldrig använt förut. Men det ingick såna i tävlinskitet på ccn som var hos Annas scrapbookng, så nu har jag gjort ett balettkort också.Det var döskallestämplar med, men det fick bli balett. Man ska vidga sina vyer heter det ju. För övrigt så har jag testat balett ett år när jag var liten. Min fröken var sträng och polsk tror jag och hade en stram knut mitt uppe på huvudet. Det var ganska svårt och lite roligt, men gympa var roligare. Någon rosa balettklänning hade jag dock alltid. Det är en teori jag har, att om man inte har haft en rosa period när man var liten så får man en när man är stor. Det är därför jag skaffar mig så mycket rosa saker hela tiden.

För övrigt så är jag uppe i över 13 000 steg idag. Bra jobbat Anki!

2 kommentarer:

Scrapparazzi sa...

Hihi... min balettfröken var också jättesträng och hade håret hårt åtstramat i en hästsvans. Hon var från Kuba tror jag. Jag började senare än alla andra och det var så pinsammt första gången då alla andra flickor hade gulliga balettklänningar utom jag.... som hade min röda badräkt med en gul anka på magen...
Jag tyckte mycket om det blåa kortet utan stämplat som du visar längre ner :) Ha det!

Lisbet sa...

Känner mig lite som en skurk för jag har tagit mig lite tid för en bloggrunda. Känner att jag behöver få lite mer input från andra, hur just du har fått ihop dina alster med färger och form. Det är bara så underbart att få tillfälle att insupa och låta sig inspireras. Ha en skön torsdag.