13 maj 2008

Skapat åt Pappersvinden







För en tid sedan fick jag underbara cratepapper med tillhörande dekorationer av Pappersinden att skapa med. Direktiven var ett minialbum, en 8x8-layout och något mer om materalet räckte. Och det gjorde det, så här kommer massor av bilder. Jag skulle också ha personer som inte scrappar än i åtanke, så därför gjorde jag ganska enkla skaer. Men dessa papper är ju så vackra, så de duger utmärkt till det med. Först på minialbumet då, som fick bli en liten klokbok. Det är Monica som har häftat ihop det åt mig med en sån där bra häftrapparat med svängbar arm. Numera har jag dock en alldeles egen sådan så att jag också kan häfta minialbum. Basen består av ett enda cardstock, så här är det mini vi snackar, sidorna är 4x4 tum. Klokorden har jag hittat i En härlig bok av Mia Törnblöm.

Inga kommentarer: