1 februari 2008

Tjejsnack om mående

Vecka 5/08 Mående
1 - Hur mår du idag?
Idag är jag småsnorig efter en envis förkylning.
2 - När var du sjuk senast?
Nja, fråagan är nog snarare när jag var frisk senast. Jag har depression, tappar hår och är förkyld, men sjuksjuk var jag förra veckan när jag drabbades av något konstigtr med matthet och yrsel och det är borta nu.
3 - Vad är det värsta i sjukdoms/skadeväg du provat på?
Depression - utan tvekan. Det slår det mesta!
4 - När hade du senast en riktig må-toppen-period?
Jag vet inte, det är ett tag sen. Men jag hoppas den är på väg snart!
5 - Vad får dig att må bra?
Människor jag gillar, frisk luft i fint väder och ett och annat pyssel. Glass funkar också - som punktinsats! Om janne vill testa med något extra så är ju tulpaner ett hett tips - om han läser det här förståss!

Inga kommentarer: