11 februari 2008

Måndag idag...

och solen skiner, eller gjorde i alla fall för någon timme sen. Nu har den gått ner. Skiner gör även Emil, på denna bild som är från i somras, på tvåårsdagen. Tänkte gå ut i det fina vädret idag på långprommis, men det blev inte så. Efter jobbet landade jag hemma och stannade inne tills ungarna skulle hämtas. Attans att jag ska ha så svårt att få saker gjorda ibland.

Är lite sur för att jag inte har fått Oriflamegrejerna. Det brukar ta ett par, tre dar, men nu har det tagit tio dar. Annars har det varit en ganska bra dag idag. Men jag är trött för i natt tror jag bara jag fick ihop tre timmars sömn. Men min läkare vill inte att jag ska ha någon medicin, så jag får väl stå ut. Efter en sån natt brukar i alla fall nästa natt bli bättre. Jag somnar av utmattning.

Dagens dilemma: Ska jag titta på Anna Pihl eller på Thomas och Simon? Jag kan titta på en uppe och spela in en nere eller tvärtom, men inte flytta upp eller ner det jag spelat in. Vill ju titta på båda nere, efter varandra. Skitboxar att det inte går att spela in och titta på annat samtidigt. Sen vi fick digitaltv har allt blivit sämre. Vi kan inte ens se texttvtextade program. Tele 2s boxar suger stenhårt.


3 kommentarer:

Scrapparazzi sa...

Hoppas du får sova ordentligt inatt :)
Älskar de söta blommorna längst kanten på det gula papperet och din Emil... har han några likheter med den andra Emil... han från Lönneberga ;)

Sofia Eriksson sa...

Mäh! Varför ska du inte ha någon medicin? Det är ju helt befängt! Jag har propavan till sömnen, och den är INTE beroendeframkallande! Byt läkare, eller be den du har om att få den, tycker jag! Hur ska man kunna fungera på bara tre timmars sömn....

Kramar, Sofia

Lisbet sa...

Hej hallo…tjena…typ..
Har rattat in sportradion på radion, skaffat mig en stor kopp kaffe och tänker medan jag lyssnar på Skidskyttet surfa runt och infånga lite inspiration från scrappare.