17 februari 2008

Hittar inte min kamera!

Igår gjorde jag fyra layouter och jag har många nu som jag skulle vilja fota, men kameran är borta. Nån som sett den? Ska ge bort ett album idag med flera layouter och vill ju fota innan. men... det får väl bli med mobilen då.

För övrigt så ligger Janne uppe i sängen och mår blä. Han är jätteyr, fast inget annat. Samma som jag hade för några veckor sen. Hoppas det går över snart. Tar med mig ungarna till hans mamma på kalas så han får vila. Tror inte det smittar, eftersom jag inte smittade någon när jag hade det.

Hoppas ni har en skön söndag! Och ser ni min digitalkamera så kan ni väl skicka över den i en komentar eller nåt!

253235698ö866+
Pst. De där siffrorna var ett gästspel av Emil, hans första bloginlägg någonsin faktiskt. Han är lite mammig idag och vill sitt i knät. Och så gillar han siffror. Speciellt tvåor och treor. Så jag är inte förvånad att han skrev just så.

1 kommentar:

Scrapparazzi sa...

Hihi... 2or och 3or är ju vackra... inte sant? Det här med barn i knät låter väldigt väldigt bekant :)
kameran har jag tyvärr inte sett!