23 februari 2008

Kolla!


Det visste ni inte va, att jag har varit med på framsidan av Vogue. Jo, för det har jag ju, så klart. För övrigt så mår datorn bra nu, men inte jag. Jag är sjuk. Inget allvarligt, men en rejäl förkylning. Och sen verkar det som om ångesten är tillbaka igen. Jag hade ju ganska många bra dagar, men nu har det varit värre igen. Kanske för att det börjar bli många måsten med jobbet nu. Snart ska jag upp på halvtid, och sen är det ju det där med föräldramöte, och utvecklingssamtal som ska bokas in efter påsk också. Och alla saker som ska rättas. Jag kommer inte till skott med rättningen, så högarna växer. Blä! Tur det är sportlov nu i alla fall. Det behövdes!

Idag flyttar Marika och Christer äntligen in i sitt nybyggda hus. Jag är jättenyfiken, men ska inte åka dit och smittas. Fast jag misstänker att det är Marika som smittat mig. Ställer dock skumpan på kylning nu, så den är kall när jag väl komer ut till huset. Har ju lovat att ta med mig en sån då, den vi inte drack upp på nyår.

Idag håller jag mig inne och träffar ingen, så blir jag nog frisk snabbare. Eller så kanske man skulle gå ut och blåsa bort förkylningen.

Ps. Jag har hittat min digitalkamera bakom sillhouetten. Jag har hittat mina vantar med, i handväskan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh din stackare.
Vara sjuk är ingen höjdare. Och var rädd om dig så att ångesten inte får greppet!
Jag lider dessvärre av det också.
Det är tur att man glömmer den en stund när man scrappar!
Många, många scrapkramar Ingela G

Lisbet sa...

Hej!

Om du har varit in på min sida så kanske du har sett att du försvunnit ur mitt länkarkiv. Jag har rensat ur och skapat en ren länksida för papper- och kortmakare så att jag hittar alla de bloggar jag vill besöka.
Nu ligger din länk på en särskild ”min bloggrunda sida” vilket du ser om du tittar in hos mig.
Jag tar mig en stund att surfa runt och samla lite inspiration samtidigt som jag säger detta. Vill inte att du ska tro att jag tagit bort din länk.

Bli frisk nu

Ha en skön måndag.

Lisbet sa...

Häftigt med Vogue omslaget..glömde säga det sist.

När jag började blogga så samlade jag ihop de bloggare som jag ville besöka fler gånger. Sedan så rensade jag inte men ärligt så brukar alla på listan få ett besök av mig nu och då.

Ha en skön tisdag