10 juni 2008

Jag vann ju...





... en av utmaningarna på Scrapaddictes webbmara. Den juliga bilden som gjordes till Janes visuella utmaning. Tänk... jag. Hi hi, va glad jag är! Lägger upp den igen så ni förstår vilken. När jag senast använde mina juliga dekorationer visste jag inte vad punchinella var. Men nu vet jag, och ja, det gör ju sig rätt bra med de sönderklippta ljusmanscetterna som jag köpte till julkortstillverkningen. Bjuder även på en närbild på journalingen. Och det är sant. Jag skrev verkligen i tomtens bok att jag önskade mig scrapsaker.

6 kommentarer:

Kickans_blogg sa...

Grattis till vinsten!! Jättefin LO! :0)
Kram Kicki

Anonym sa...

Hej!
Jättegrattis till ditt underbara kort!
Blommorna blev ursnygga,när de blev upphöjda lite.

Anonym sa...

Men vad kul Anki, det är du väl värd! Så mycket fint du har hunnit med att göra. Kram på dig!

Kamilla sa...

Sååå KUL Anki!!
& 16 bidrag *jisses* det får en långsamscrappare att gapa med öppen mun ;)
Tjusiga bidrag du påtat ihop =)

E sa...

Jätte fin Lo du vann med där!
Grattis, måste man väll också säga ;)

Kramizzzar Kicken

Lisbet sa...

Så himla fint - nu kunde jag lämna kommentar igen