19 juni 2008

Har gjort två kort igår.



I går morse fick jag äntligen tid att testa min cuttlebug. Oj vad skoj det var, och så fint det blir. Två kort blev det, och de ligger till grund för den allra sista utmaningen i midsommarcroppen. Det blir en dubbellift. Det vill säga, du ska skapa ett kort som är inspirerat av båda mina kort. Du har hela helgen på dig och priset är ett kit omonterade stämplar från Sweetish Sisters. Gå in på Svensk Scrapbooking för mer information.

Gillar du att läsa?
Om du gör det och har en utläst pocketbok som du kan tänka dig att ge bort till någon, så tycker jag att du ska skriva en kommentar här med din mailadress eller maila mig på anki2m@hotmail.com
Därefter kan du vänta dig hela 36 andra pocketar som andra läst ut. Inte illa att ha i hängmattan i sommar kanske, om man nu har en hängmatta. Det du riskerar är alltså en utläst pocketbok och portot för den, vilket inte brukar bli särskilt mycket eftersom pocketar är lätta.

Idag drar vi ut på landet en sväng, till Marika och hennes familj. Vi tänker spana in deras nybygda hus. Jag gisar att vårt trånga, stökiga radhus känns ännu lite tristare när vi kommer hem igen, fast den risken får jag väl ta. Nu ska jag leta fiolmusik på radiokanaler för att komma i midsommarstämning. Midsommar ska ackompanjeras (hur f-n stavas det?) av sån musik tycker jag, ni vet spelmanslag och fokldanslag och sånt. Om inte, så vill jag i alla fall se minst en snutt av det på tv, för att känna att det är misommar. Jag behöver liksom inte delta själv.

Inga kommentarer: