27 juni 2008

En skissutmaning



I jezzzas blog: http://www.jezzzas.blogspot.com/ hittade jag en kanonfin skiss som jag har scrappat efter idag. Jag har inte scrappat på flera dar, så då är en skiss bra när man vill få det att lossna. Försökte även med en kortskiss som jag hittade på ett helt anant ställe, men det fick inte alls.

Wellpapp är skoj att använda ibland tycker jag. Det ger en fin struktur. Är också jätteglad för mitt nya alfabet, eller rättare sagt begagnade, som jag köpte av en tjej på scrappiz. Blossom heter det och jag tycker det är jättefint. Det fina cratepapperet är så fint på båda sidorna, så jag var tvungen att vända på det till några av bokstäverna. Lillkillen på bilderna är Anton, och de är tagna när han var ett år och fyra månader gammal. 2004 alltså, i augusti. Tyvärr har han inte varit riktigt lika söt hela dan idag. Han har skrikit att han inte vill ha mig som mamma längre för att jag sa åt honom att plocka upp leksaker. Han tyckte att jag skulle flytta från hans hus. Vad söta de kan vara ibland, de små liven.

Inga kommentarer: