17 juni 2008

Inga bilder

Hinner inte scrappa eftersom det är så fullt upp med cybercropen på Svensk Scrapbooking just nu. Och så blir jag ju sittande här igen. Några kul grejer har hänt idag:
* Jag har varit supereffektiv och slängt 2,5 säckar med skräp på min arbetsplats idag, på jobbet.
* Jag fick sommarlov idag
* Jag har inte ont i magen längre, som jag haft sen i fredags. Jag vågade sålunda dricka en halv kopp kaffe. och det var så gott. Första kaffet på 4 dygn!
* Jag fick en massa rolig swappost idag.
* Det stå ett stort paket på datorskåpet och ajg vet inte vad det är, men det är 20x30x24 cm stort och tungt. Anton fick inte säga vad det var, men undrade hur stor en kattelbagg är.
* Cybercroppen flyter på som bara den och vi har fult upp, men skoj, och får in massor av fina bidrag.
* Jag har sammanställt en jättestor enkät idag på förmiddan angående ett läsprojekt jag medverkar i på jobbet och de allra flesta är väldigt positiva till det vi gör, både lärare och elever.

I morgon händer också lite skoj:
Jag blir 36 år gammal och får nog öppna några paket iaf, och så ska jag baka tårta, tänkte jag. Därför utlyste jag en tårtreceptutmaning på ccn och det ska bli spännande att se vad som kommer in. Om 39 minuter är det deadline! Både för tävlingen och för 35-åringen.I morgon kväll ska vi grilla med svärisarna och äta tårta. Jag gilalr grillat!

Nåt som inte är så kul är att alla andra ska göra skojiga saker på midsomamrafton. Ett par år bjöd i hit rätt många, men ingen verkar vilja bjuda tillbaks. Det verkoar som om de flesta är bjudna någonstans elelr har bjudut hem några andra. I år trodde jag att vi skulle göra som förra året, eftersom min mor tjatat om det. Men hon sticker till Norge i morgon coch syrran är i Tallin. Så.. ja, det blir väl jag och killarna då. Janne kommer säkert sitta vid datorn hela kvällen... Jag måste skaffa mig ett liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Först och främst GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN tjejen!! Ja må hon leva, ja må hon leva..... Sen så vill jag bara säga att skulle vi ha varit hemma så skulle ni gärna fått komma hit (i röran). Vi har i sista stund bjudit hem oss själva till min m & p. Kram och ha en riktigt bra födelsedag, vilket jag tror att du kommer att ha.