21 juni 2008

Födelsedagsswappen på Svensk Scrapbooking





På Svensk scrapbooking är ajg med i en födelsedagsswapp som innebär att tolv personer skickar paket till vrandra på födelsedagar (eller namnsdagar eller annat som är värt att fira i vissa fall). En får paket varje månad. Och jag fick de flesta av mina pket till min födelsedag förra veckan. Resten dyker nog upp den här veckan skulle jag tro.

Av Line fick jag bokstavstickers, Heidi Swapp blommor och Blombrads.
Av Mia S fick jag punchinella, fluid chalks och polychromospennor.
Av CaroC fick jag chipboardbokstäver, band och halvpärlor.
Av e.j.m fick jag Flocked heart brads, blombrads, trollsländor i papper och organzaband.

Mycket fina saker va? Jo, det vill jag lova, och ännu mer kommer i nästa inlägg. Bilderna är tyvärr rätt kassa, men jag kunde inte ta några nya bilder i dagsljus, för jag har redan nallat av de fina grejerna!

Tack så mycket Line, Mia, CaroC och Jenny (e.j.m) för det jättefina presenterna!

1 kommentar:

Tinto sa...

Oooh vilka ljuvliga paket! Trollsländorna är fantastiska!